Det rör sig mot sitt slut

Bara några skivor kvar nu.. :P Lunchmötet blev inställt idag men ett möte fick jag iaf gå på..intressant var det, synd bara att jag är så himla trött idag, annars kanske jag hade varit lite mer "delaktig"..eller..
God mat blev det iaf, gick och hämtade all mat på restaurangen Combo som vi beställt till mötet..jag tog en dagens rätt som var BBG karré med rostad potatis och coleslaw..nice huh? ;P Jo, det var mycket gott. Fick även en liten bit tunnbrödsrulle med pålägg i en liten burk till förrätt och till efterrätt en liten chokladtryffel. Det ni! Lyx, haha ;P Jojomensan.

Slutar typ om en timma..ska nog träffa älsklingen idag med. :) Ska jogga först men får se om jag gör det själv eller med Anna, försöker få tag i henne..och Mickan ska jogga med Micke idag så..

Men nu ska jag göra annat. Byebye!

Kommentarer
Postat av: Revin

ähh.. vi kan ju hyra en film och se på annars! :D

2008-03-11 @ 16:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0