Beach 08?

Jaa..då är det andra dagen här då. Kul. :)
Fick en uppgift idag att hjälpa till med en annons till solstickan, kul, det är ju det jag tycker är intressant och roligt, alltså ideér, nya lösningar och designtänkande. Kollade lite på deras nuvarande annonser för att få lite ideér..ska tänka på det mer sen och kanske skissa lite. :) Ska även få vara med på två möten idag. Kul. :)
Igår gjorde jag och älsklingen typ kebab med bröd, gott. :P och kollade på tv hela kvällen..blev självklart även några scrubs avsnitt från Linus påbörjade samling med chips och dipp..gottigott. Haha, jag kom på oss igår att detta inte är något bra, vi måste verkligen försöka börja bryta våran hemska vana med chips och dipp, kära nån det var ju tredje kvällen på rad igår. Igen. Inte bra. Speciellt inte så sent, precis innan man somnar. Haha, men det är ju så gott och när det är helg får man äta gott och eftersom att min helg inte är samtidigt som Linus helg så blir det ju så. Nej, vi måste, eller jag måste iaf försöka sluta med detta, hur blir det annars med beach 08? Usch. Onda tanke.
På torsdag är det dans igen. Då ska jag tänka på min chipsmage och köra hårt! Kunde inte heller jogga i söndags eftersom att jag var rädd att bli sjukare..ångest för det..uuh, så idag och alla tisdagar och söndagar efter det ska jag f*n inte banga! Kör på nu Sabina för f*n! Tänk beach 08!
Hur gör ni som läser för att få den där kroppen till sommaren?
Jag skulle gymma om jag hade råd typ, och tid, och ork. Ha. Men jogging tisdagar, dans torsdagar och jogging söndagar får räcka för mig. I alla fall för tillfället.

image496

Eh. Ge mig sommar. Nu! Eller åtminstone vår!

Nu ska jag hämta min frukost, en banan.
50 skivor brända nu föresten, bara 50 kvar! Halvvägs!

Later! ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

mm det är kul men jag kan inte gå för jag är sjuk:(

2008-03-11 @ 10:35:29
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Revin

Jaa det är kul! :) Verkligen.. såg bidlerna och läser din blogg! Jag tycker det är skönt med praktik, tänk vad mycket ksolarbete vi slipper nu också..
haha.

Vad gör du i helgen .. ska vi kanske ses gullet?

2008-03-11 @ 15:01:40
Postat av: Revin

mm hehe. Då måste vi iofs plugga.

Låter som en kanonidé! :D på fre eller lörkväll kan vi kanske dra ut eller nåt också om de finns nå kul och du inte redan har planer!

2008-03-11 @ 15:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0