19 - ett onödigt mellanår..

..men jag blir äldrei alla fall!

Vem möter man i hissen om inte Felix Herngren? Haha "Hej" åh, skulle så vilja säga något mer än det! Inte om jag får hans autograf men kanske något i stil med "Du är så bra!" Haha :P Eller nått..måste fundera vidare på det tror jag..snart blir det bara "hej då" igen..

Har nyss ätit upp en ångestframkallande kebab med bröd...hm, nu ska jag fixa iordning för ett möte och lite annat!
P.s. Imorgon fyller jag år! :) Ska fotas med syrran inne i stan på model house klockan kvart i 3. Det ska bli kul! :) Annars vet jag inte vad som händer imorn..på fredag blir det ju påsklunch hemma hos oss för lite firande av sis och mig. :) Kanske en utgång i helgen med? Skulle passa fin fint.

En kille kom precis in till receptionen och jag följde honom dit han skulle, alltså förbi stora konferens rummet där Herngren med flera sitter just nu. "åh, har ni kändisar här?" hahaha jaaaaa! ;D


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0