How things are..

Vart tog sommaren vägen?
Skitväder!
Börjar ju blekna bort nu..inte okej.


Så vad har jag gjort det senaste dagarna?
Mjoo..i måndags var jag i väsby c med sis och shoppade lite..blev en klänning, nya solbrillor (fjärde och sista paret nu, lovar! den här sommarn iaf!) och söta jordgubbs-örhängen. :) Lite lagom. Men mycket för kontot.

Jag har kommit på mig själv nu med något som jag vill kalla måste-shoppa-någonting-feber. Det är så att de senaste veckorna när jag varit i ett centrum har jag köpt något, även om jag inte behöver det och om jag egentligen inte har råd med det. Verkligen inte har råd. Men jag måste. Det är som om jag inte kan gå ut ur centrumet utan att ha köpt något. Även om det gäller prylar för 500:- eller 50:-.. Vissa skulle säga att det är en dålig vana. Jag skulle skylla på något annat eller säga något helt annat.. Skyll inte på mig.  It's a disease!!



Mjaa..igår gjorde jag inte mycket. Gick en prommis med syrran och Diana (som åker till Turkland idag med Bella och hennes family och blir borta en vecka, vill också!). Lite småskrattretande att deras flyg tyvärr är 5 timmar sent bara. Men sånt händer ju. Det kommer iaf få uppleva solen under en hel vecka..

Ikväll ska jag hem till älsklingen och familjen Åström och äta en av mina favoritmaträtter till middag. Längtar! Haha, Revin-syndrom? Maybe.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ellen Sederblad

Är det den sista juli? :D klart jag kommer! Vart var det nu igen? (A)



den var så jäääääävla bra!

2008-06-25 @ 20:13:01
URL: http://sederblad.blogg.se/
Postat av: Revin

"Revin syndrom" <3 haha underbart! Jaaa.. de gör jag nog absolut .. hur var och när? saknar dig med!

2008-06-25 @ 23:24:31
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0