Sommar

Idag har det också varit sommarväder ute..underbart!..ja, tills för en stund sen då molnen verkade vilja vara extra nära varandra och nu har bildat ett täcke för solen..hm, nåja, över en timma låg jag ute och läste iaf. :) Min vän Leonard börjar snart ta slut..(haha, det där lät kul..) hade inte väntat mig att läsa ut den så fort..undrar vad jag ska läsa efter den. Spännande. :)

Igår var jag som sagt hos kusinerna och moster för att fira Simon som blivit hela 5 år. Det var lika trevligt som vanligt. :) Efter det var jag hemma en stund för att börja packa innan jag åkte till älsklingen (där vi för övrigt såg en jättedålig och "vad-är-det-för-fel-på-henne" film, Tonårsliv, haha skäms Linsday.)..för vi åker i övermorgon! Åh, jag längtar! Det kommer bli underbart. :)

Men efter det..sjunde? avsnittet av vänner som jag ska sätta mig och kolla på med syster när jag bloggat färdig måste jag packa ner resten som ska med..eller snarare..packa om. Varför packade jag ner kläder igår som om jag skulle vara borta i 1 1/2 vecka när det gäller 4 dagar? Hur svårt ska det vara? Så jag måste alltså rensa ut lite..

Sen ska jag nog hem till älsklingen för att planera luffen..mer väl så att vi vet vart vi ska. :) Blir nog middag där också. Vet inte vad jag ska säga om middagarna hos Åström längre..förutom att dem är väldigt..givande?..glesa?..surriga?..stora?..oväntade?..långa?..och fylliga?
Här är Sandras beskrivning av gårdagens middag som får er att ha en lite mer aning om vad jag babblade om ovan och varför vi kan ha så kul vid middags bordet...

Nu, mer vänner!


Kommentarer
Postat av: Revin

Tack :D

mm.. längtar jag meed! Ska bli skönt med lite ledighet också, nu när jag jobbat varje dag sen studenten!



Ses imorn gullet<3

2008-06-29 @ 16:39:59
URL: http://revin.blogg.se/
Postat av: Revin

Nej jag har inte jobbat under helgerna :) men ändå .. tycker jag jobbar ganska mkt ändå (a). Kolla vad jag köpte igår i min blogg!! Me like :]

2008-06-29 @ 21:30:53
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0