Not that kind, Rockferry

"Det sägs att man kan få hjärtattack av fotbollsmatcher." 
Jag tror på det.

Hoho, det var inte lite spännande igår. Men en så irriterande sista (tilläggs!)minut! Som inte ens hade behövt vara där! Blä! Ville ju att Sverige skulle vinna men samtidigt..nu när Spanien vann slipper vi möta Holland (som vi garanterat hade förlorat mot) och möter istället Ryssland onsdag och det borde inte vara något problem..så den matchen ses på onsdag. Ohyes. Bänkade igen. 20:45.

Vill också ha en sån där fin gul tröja!

Igår sågs i alla fall matchen hemma hos Jari och Miko. Det var jag och sex killar. Ibland kunde jag känna mig så utanför.. ^^ Men kul hade vi och när matchen var slut började drinkan samtidigt som musiken komma fram..då var vi fem kvar. Stackars Linus som jobbar idag och försökte komma hem från det att klockan typ var ett till fyra. Men är man svag för Jari..och shottar..så är dert lätt att bli övertalad. ;D Men till slut kom vi där ifrån i alla fall. Inte var det meningan att vi skulle vara hemma klockan fyra på morgonen..vi skulle ju bara kolla på matchen..men vad kul vi hade! Skrattade ibland så jag fick ont i magen. Det ska vi göra om. :)

Mycket snack blev det också om Sebbes landställe den 5:e..det ses väl fram emot. Ojoj, vilken dag/kväll/natt det kommer bli. :)

Men först ska jag och Linus se fram emot vår skärgårdsluff som kommer äga rum mellan den första och fjärde juli. Yes, vi har bokat dagar. Om inget kommer emellan. Usch, vad mysigt det kommer bli! Efter fyra år av planering varje sommar ska vi verkligen åka! :) På riktigt.

Och innan det..nu de närmsta dagarna som kommer spenderas i Sigtuna som sagt. Inget Alanya direkt (där sis och Micke är, fusk!) men det ska bli himla mysigt och trevligt. :) Vi åker imorn och är tillbaka på torsdag.
Är packad och klar och ska snart bege mig mot älsklingen.

Måste se Mona Lisas leende ikväll med den fantastiska Julia Roberts som börjar 21:00 på 3:an. Alla borde se den. Den är himla bra och fin.



Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0