Student 08

Imorgon är det en vecka sen jag tog studenten..har det redan gått en hel vecka? Jisses.. Det är ju nästan så att man börjar känna sig gammal. ;) Maha!

Vet inte vart jag ska börja..hela studentdagen var underbar, perfekt..och så jävla rolig!! Även om alla redan vet hur en studentdag ser ut drar jag det igen..klockan 9.00 var alla på plats i Edsbergsparken för champagnefrukost, 10.15 var mentorsgrupperna på plats i varsitt mentors-klassrum för betygsutdelning med mera, 11.00 gick vi alla ner till aulan för sång, skrik, gråt och skratt och klockan 12.00 sprang vi ut. Har aldrig kännt en sån känsla förut, eller så många känslor på en så samma gång. Det var så..obeskrivligt. Möttes av mormor, morfar, mamma, moster och Linus med massa gosedjur, champagne och blommor. Sen var det dags för flaket. Herregud säger jag bara. Okej, jag har sett det förut..men det är som man säger..man måste uppleva det. Galet var ordet. Galet. Åh vad kul vi hade!! Skulle göra om det nu nu nu, 100.000 ggr till!!
Mottagningen var inte annat än ett ord. Perfekt. Tack alla underbara som ville fira min och systers dag tillsammans med oss. Att ha alla närmaste i min familj tillsammans sådär under en kväll får man inte ta för givet. Det var den bästa studentpresent jag kunde få. Tack alla. Jag älskar er. Inte för att jag vill lämna tillbaka alla blommor, pengar, smycken och det andra jag fick..ja, mycket fint fick jag. Tack igen. Ni gjorde min dag.
Slutskivan..gubbskivan..hur som helst, jag hade skitkul där med och hoj, vad jag drack! :D Tack älskling som tog hand om mig den kvällen.

Bilder kommer såklart.. i massor! Så snart jag fått över dem på datorn från Linus kamera. :) Men ska avsluta studentbabblet med att säga att det var den lyckligaste dagen i mitt liv.

Så vad har jag gjort min första vecka som arbetslös?
Jo, jag har bara slappat! Så skönt! I helgen blev det mycket soltimmar, mer dricka och en ny hobby. Haha, jag, Linus och Sandra har hittat en grej vi alla är bra på. Staudsmatting! På andras tomter! Det började som ett vad i lördagskväll men ju mer dricka vi fick i oss den kvällen/natten ju mer sugna blev vi på att göra det igen. Snart får ni se klipp från våra hyss. Kul har vi i alla fall. ;D Haha! Mysig nattpromenad blev det den natten också innan barnet tog över oss. Kände på vattnet gjorde vi också. :) När ska vi bada då? Tycker det är på tiden nu! Om det här regnet/mulvädret bara vill sluta så ska jag iväg och bada!

I måndags shoppade jag. Det blev en ny blus/klänning, flera underkläder, ett halsband, en mössa (! den var på rea och söt !), nytt diadem, beachspray och  dryshampoooo till håret och lite annat smått o gott. Yeees. :)

Igår jobbade jag hos mamma. Dutti flicka. Ska jobba där några dagar v.28, 30, 31 och 32 också med syrran. Naahajs, pengar pengar.. Sen gäller det att söka jobb!

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer min lööv hit.
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hjärtat!

Va kul att du gillade din studentdag, du kommer att minnas den hela livet.

Du var strålande vacker!!

Ja visst var det härligt att nästan alla var där...värsta blandfamiljen...:)



Kramar

2008-06-11 @ 19:24:06
Postat av: Sabina

Det gjorde jag verkligen.. :)

Tack. :) Mmm.



Kram!

2008-06-13 @ 16:15:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0