För vi ska skärgårdsluffa!

Klockan 7 ska jag åka för att träffa min mentorsklass och mentor på Mariatorget för en krogrunda..eller vad det nu blir..hur som helst ska det bli skitkul att träffa alla igen. :) Det är en reunion..efter 25 dagar. Hihi :)

Imorn åker jag och min älskling! :D Vi ska mötas upp vid tiotiden och åka in till stan för att fixa med det sista i lugn och ro..sen går båten vid halv tolv och vi är äntligen iväg på vår lilla trip. :) Det ska bli så mysigt! Och allt är packat! Ja, mitt iaf..Linus ska börja ikväll. Typiskt han. Vår skärgårds/båtluff kommer att äga rum från och med imorn till på fredag eftermiddag eftersom att vi ska vara ute på Sebbes landställe hela lördagen och halva söndagen. Som by the way också ska bli himla kul! :)
Kameran ska såklart med imorn och massa bilder kommer upp här senare!















Äntligen åker vi..bara du och jag.

Hörs om några dagar!
Ha en bra vecka! För det ska vi ha! :D

Kommentarer
Postat av: revin

Ha det supermysigt gumman! Ses snart igen :)

2008-07-02 @ 00:20:21
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0