En ond cirkel

Jepp. Jag gjorde det igen.
Idag var jag och kära systeryster iväg och fyndade tidigt på morgonen. Känns bra och samtidigt konstigt att gå upp vid niotiden när man inte ens behöver..men då blir ju dagen så mycket längre. :) Hur som helst..det slutade med två nya toppar, en väska och ett matchande skärp (det var något nytt!).
Men jag kunde inte låta bli! Det måste vara en sjukdom. Ett beroende. Typ..
Oh well..det gör mig glad i alla fall. :D



Det verkade som att allt som behövdes för att få tillbaka sommarvärmen och solen är att be snällt...och det gjorde jag väl i gårdagens inlägg..jaa nästan. Och (ÅH!) vad underbart skönt jag har haft det utomhus idag. :) Legat och läst och solat på terassen och varit ute med hunden, läänge. :)
Än ger vi inte upp! Brännan ska tillbaka! Eller bli till..

Men nu blir det lite tvtittande och Project Runway..haha, för omväxlingens skull?
Ikväll ska jag nog hem till killen. :)

Ha en underbar dag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0