En bild säger mer än tusen ord

Undrar då vad alla dessa säger..

   
  
   
  
  

  
  

Kommentarer
Postat av: Anna

åååva kul att se bilder...lägg ut syrrans på fejjan :)

kraam moster

2008-06-23 @ 19:22:13
Postat av: Madde

Jaha okej vad kul :) jag pluggade omvårdnad, först på arlandagymnasiet, sen flyttade jag till Lycksele sommarlovet mellan tvåan och trean för att plugga klart där. Sen kom jag tillbaka hit ner :) Öhm jadu, vi har bott ihop 8 månader nu, och vi har vart ihop 2½ år nästa tisdag :) Jag har för mig att jag läst nått inlägg om nån kille som du har ;)? Hur länge har ni vart tillsammans då :) ? Kram, hälsa syrran om du pratar med henne :)

2008-06-23 @ 21:49:15
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0