Dagens vill ha

..eller varför inte "de kommande månadernas vill ha"..kommer inte ha råd med någon av dessa på ett bra tag. :(

Älskar och hatar ASOS. Hatar endast när jag hittar så underbara saker som jag inte har råd med.

Bara..så snygga! Finns liknande på Zara som jag trånat efter i någon vecka eller två nu och till och med..tro det eller ej..är ännu snyggare. Dock är båda paren för dyra. Och dom på Zara kommer säkert inte finnas kvar när jag har råd med dem.. :( Snyft.


















Och dessa! Jag fastnade för dem direkt i en tidning där de visade outfits från SATC-filmen! Och när man fick se dem på Carrie "in motion"...så jä*la snygga! Och så får jag reda på att de finns att köpa! Okej, inte exakt lika dana för då hade de varit ett par Dior men..close enough!!




Ibland gör det ont..eller hur?


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: tack! :)

2008-06-27 @ 10:38:31
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0