I got Carried away

Så sant som det är sagt.

Jag trodde inte att man kunde förälska sig ännu mer i serien och Carrie.

Idag var alltså jag och älsklingen i Kista och kollade på Sex and The City filmen.
Jag älskade den. Från början till slut. Från topp till tå. Från sko till väska till klänning. Helt underbar.
Kunde inte ha några för höga förväntingar där inte. Visste att jag inte skulle bli besviken. Och den var precis som den skulle vara. Fabulous!

Vill se den nu igen. Flera gånger om!
Den ska köpas så fort den kommer ut på dvd. Helt klart.

Will you get Carried away?
Se den! Gör det!





Nu ska jag krypa ner med min älskling.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe jag vet, det finns massor med mer bilder också, har massa bebis bilder på Linn också som jag fick av mamma när vi var små ;p Jotack, allt är bara fint med mig. Vad gör du nu för tiden då ?

kram :)

2008-06-23 @ 09:33:35
URL: http://normalsaltad.blogg.se/
Postat av: Madde

Jaha okej men det låter ju skönt :) Vad pluggade du för nått då, och vad söker du för jobb ? Jadu, jag bor i märsta med min kille, jobbar som undersköterska i hemtjänsten men söker typ nytt jobb. Bor du hemma, eller med killen :)?

Kram

2008-06-23 @ 15:16:32
URL: http://normalsaltad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0