Kryssningen..

..var underbar!

Roligt var:

- Att åka bort med min älskling
- Bada i bubbelpool
- Vår tvålschampoobalsam
- Få massage
- Att shoppa
- Äta middagsbuffén, för, varm och efterrätt (Har inga ord förutom att alla mina begär blev tillfredställda..typ)
- Att spela bort pengar
- Sitta inne på Ocean Bar och titta på en dansshow
- Sitta inne på Ocean Bar och dricka och lyssna på ett bra live band

Mindre roligt var:
- Att vara så himla trött pga. tidiga mornar(!)
- Att spela bort pengar
- Att åka hem

För vi ska åka snart igen! :)
Tack för en underbar kryssning älskling.

Juste, har ju inte skrivit om dagen på grönan! Den var också helt underbar! :D Så kul har jag ju inte haft på länge! ;D En hel del skratt och skrik blev det! :D Det enda jag blev rätt besviken på var att Extrem, som är min favoritattraktion var avstängd pga. teknisk service. =/ Men annars var hela dagen superkul! Och ett barn var jag verkligen. :)

Nu ska jag och killen åka hem till mig en stund sen blir det middag, kanske lite shopping och bio i Kista! :) Vi ska se Hancock. Vi var rätt kluvna mellan Hancock och The Dark Knight men eftersom att jag inte sett Batman Begins så får det bli The Dark Knight en annan dag. Mysigt ska det bli i alla fall. Full rulle på mig och Linus denna vecka alltså..men är man ledig en sista vecka så måste man ju passa på. ;)



I morgon jobbar jag.

Time to go! Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: revin

tack<3 jag vet inte.. är väl inte säker på min själv nog!



Vad roligt att höra om grönan och att de blev kryssning iaf! :) hur mkt gick hytten på? vill så gärna åka kryssning snart igen!!

2008-07-29 @ 17:45:40
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0