Under en håltimme..

Det är fullt med folk i skolan...i varenda liten vrå, i alla salar, framför alla datorer men jag hade tur och fick stå vid en i korridoren..jobbigt..men vad gör man inte..finns inte mkt annat att göra just nu..om en halvtimme drygt är det iaf lunch.. eller frukost?

Igår gjorde jag inte så mycket..var inne i stan under eftermiddan för att göra lite grejer till projektarbetet..helt slut när jag kom hem vid fem..var hemma hos killen resten av kvällen och tog det lugnt med en film.. rätt bra. :) Men oj vilka konstiga människor vi såg igår, jag och Revin alltså, haha lite kul hade vi.. "and what was that!?" haha! garvade åt det mesta sista timman..men det värsta vi såg igår var iaf transan på åhléns! Haha jag bara gapade! Hon fyllde föresten år igår så jag måste lägga till ett grattis nu eftersom att jag inte skrev nått igår..Grattis Gumman nu är du äntligen 18! :D Haha känns så skumt det där..att Revin är 90:a, ingenting man tänker på ju, tur att hon fyller så tidigt iaf ;D Och Diana som blev 18 i december..och jag som blir 19 om typ 2 månader.. :) Ska vara några hos henne på lördag föresten..och kanske drar jag med ut en stund senare..men känns inge kul utan pengar..aja, får se hur det blir.. :)

Och nästa helg blir det eventuellt kryssning med några flickor..ska bli kul :) Öppet hus är det den 19:e också..bläää men vi får åka på kvällen..

O juste..i tisdags var ju jag och min projektgrupp på en brandkår för att ställa lite frågor om information...fick en rundvandring också och ooh vad vi blev som små barn igen när vi såg de stora brandbilarna! Haha så häftigt ju :D Fick se deras jacuzzi också ;D men blev rätt besvikna över att de inte hade en stång som de åker ner på! :P

Nu väntar jag bara på att få gå in i matsalen..krubb, krubb, krubb!

Kommentarer
Postat av: Revin

tack så mycket gumman :D hahaha ja fy satan vilka konstiiga människor det finns.. och att de flesta samlas i stan är ju också lite kul :P

2008-01-13 @ 15:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0