Moviefreaks

Igår kollade jag för första gången på 8 mile..lite kul att fundera över hur jag kunnat undvika att se den..som L nämnde när han föreslog den igår. Jag bara måste se den ju! :P Och visst var den bra, så bra som jag trodde. :) Jag hade bara en aning otur i mitt val av ordförråd och tänkande när jag kommenterade sexscenen i filmen. "Någon kommer säkert komma." L: "Eh, ja, kanske killen...?" Det tar en stund.. S: "Haha, jaha! Men jag mena inte så! Alltså att någon kommer komma och störa dem!" Bra där Sabina, tänk först, prata sen.

Sitter och pillar på mina affischer som ska vara färdiga på fredag..får gå hem om en timma.
Ska hem och göra en religions uppgift och sen vidare till älsklingen, ikväll ska vi se Blow med Mr Johnny Depp :D Har ju inte sett den! Så det ser jag fram emot. Kul att Penelope Cruz är med också.

image427
Bilden är från www.askmen.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0