Morgonfrilla

En spännande morgon.
Haha, jag och Linus vaknar upp typ en kvart innan vi måste springa till bussen, okej han hinner ju lätt som vanligt  eftersom att han inte har nått smink han måste sätta på sig eller linser! Men jag han! Otroligt! :P Och på väg till bussen stannar Nic till med en bil och tutar på oss, så Linus får stjuss till stationen och jag till skolan, sköönt! :) Kom i och för sig hit tio i tio och det kändes väl rätt onödigt men skönare att åka bil än buss. Fick tid att sminka mig färdigt i bilen också. :P Åh, vilken bra timing och början på dagen! :)

Imorgon är det mkom prov..blää, blev inte mycket gjort igår alltså..det är 3 1/2 vecka kvar av plugg i skolan! Helt jä*la sjukt, underbart, otroligt och fantastiskt! Och det känns ju nästan som om jag skulle kunna orka anstränga mig lite när det ändå är så pass lite kvar nu? But no. Ha.

Har en så jävla ångest över helgen..jag skulle egentligen ha åkt med på kryssning på lördag, en 24a timmars med Minna, Ellen och Sofie..men killen ska ju firas lite på lördag med en middag på en restaurang...jag vill verkligen följa med på båda grejerna..sviker någon hur jag än gör..man fyller bara år en gång om året och 20 år speciellt...och jag umgås inte mycket med tjejerna.. :( vad ska jag göra?! bestämde mig typ igår att jag skulle vara hemma men..jag vet inte!


Snart börjar min lektion..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0