Min helg..i princip

Morn morn!

I fredags då..jo jag och Tessi åkte in till stan och kollade lite, jag köpte inget men hon hittade lite grejer, fikade på café Albert..tror jag det heter på Östermalm, jättemysigt var det! :) Och drog vidare till hennes lägenhet i Fresta i Väsby..fast först handlade vi lite inför kvällen och så. Lagade middag, åt middag, kollade på en jättebra film (Heartbreak Hotel) med bla. Helena Bergström och Maria Lundqvist i huvudrollerna, haha se den om du inte sett den! Helkul! :D
Jaa..vi gick väl och la oss vid tolvsnåret eftersom att båda var rätt trötta men vi somnade väl inte förrän en timma efter det. :P
I lördags blev det en lugn förmiddag hos Tessi men eftermiddan inte lika lugn..stressade till väsby c eftersom att hon hade bokat tid hos Din syn för att prova häftiga bruna linser, mycket snyggt! Träffade några tjejer där, hon fick sminka mig i centrum eftersom att jag inte hann åka hem till henne igen, drog till Linberg direkt efter det och hon hem för att göra sig iordnig (utan alls några problem?! Taxi alltså..bussarna hade använts som ersättningsbussar till tågen som inte gick pga. en "olycka" som vanligt) Tur att jag och Linus, som jag mötte upp vid centrum, hade gångavstånd till Adde.
Kvällen började alltså med förande med fruktsoda och malibu, (överaskande gott och nästan för lättdrucket! :P) och middag hos Adde och Benjamin med massa folk, alltid lika trevligt. :) Kul med en pizza lika stor som bordet i princip också...som tog slut på ca..5 sek ;D Tyvärr drog vi ju därifrån eftersom att Linus lovat att hänga med Viktor och Jossan och några andra in till stan..så vid tio drog vi några stycken iväg och tog tåget in till stan (mötte upp Tessi där). Blev Odenplan, Hot Company :P Inte varit där förut och jag kan väl säga att musiken inte var min smak men några låtar som kom under kvällen var iaf dansvänliga, haha. Kvällen slutade väl lite konstigt men vi hade väl rätt kul i helhel ;D Små baggateller är inget att prata om men jag drar nog inte dit igen kan jag ju söga, haha tur att man var där med rätt folk iaf. :) Jag och lInus var hemma hos honom vid halv fyra - fyra skulle jag gissa.

Igår var bara en allmänt stressig dag, iaf på för- och eftermiddan. Käkade frulle, var tvungen att möta upp Tessi för att byta tillbaka massa kläder och grejer, springa tillbaka till Linus, duscha på typ fem minuter, åka till rotebro station för att ta tåget (för att jag inte hann med bussen) till häggvik station och gå till moster, syster kom med bussen typ 5 min efter. Drack te och snackade om hur vi ska göra när hon är borta och blir brun. :P Stressade igen till bussen för att åka hem och duscha och göra sig iordning för en härlig middag på en liten indones..indonesisk? restaurang i Rotsunda torg, mycket god mat och mycket trevligt sällskap. Linus, Sandra och Görel. :) En födelsedagsmiddag var det för Sandra som idag faktiskt fyller 22, Grattis på dig! :D Ikväll blir det presentutdelning och glass../tårta? för henne. :)

Nu är det lunch.. eller frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0