men jag kallar henne Tess..

Åh, jag är så glad! :) Pratade nyss med Tessi i telefon, åh vad jag har saknat henne! Har inte hört från henne på flera, flera månader så jag skickade ett mess för en månad sen typ och ett idag (med mitt mobilnummer) haha och det resulterade i att hon ringde! Snackade i en timma och vi ska träffas på fredag, åh på vilket bra humör jag är nu! :D Hade så mycket att snacka om och så mycket mer kommer vi att snacka om på fredag! Blir en tur inne stan och lite fika, sedan hem till henne och en myskväll. Sover över också. :)

Jag saknar dig och våra minnen ihop.
Jag saknar dig och våra skratt ihop.
Jag saknar dig och våra sjuka ideér vi kunde få ihop.
Jag saknar dig och tiden märsta.
Jag saknar dig.
Min bästa vän var du ju. Hoppas att vi blir lika tajta igen som vi en gång varit. Älskar ju dig <3
Känns helt sjukt att jag inte längre visste vart du bodde, hur du mådde eller om du ens levde. Men nu vet jag och jag ska aldrig låta oss tappa kontakten igen.


En tyst minut..
Såja, hehe vad gjorde jag och min älskling igår då?
Jo, vi åt god mat med Sandra och snackade skit, skrattade, käkade en jättemumsi efterrätt (bananer med glass, smält blockchoklad och jordgubbar ;D) och kollade på shrek tre (som var jätterolig) med godisskålen och sen somnade vi. :P Ska iväg nu snart igen till honom och äta pancakes!

En jättekul grej tyckte jag var igår när Sandra hittade en grupp på Facebook och hittade typiska grejer som 80-talisterna varit med om, allt från kläder, musik, tv-program och mycket mer! Längtar tillbaka alltså! :D
"Vi som trodde att vi skulle bli rika när vi efter många år skulle sälja våra kulor, ishockeykort och pogs." haha så sant! Det var tider det.. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, mors!
(Längtar till fredag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0