Kvällstrött

Måndag igen då..tungt att gå upp sju imorse..men måste man så måste man.

Ja, vad gjordes i lördags då? Jo, som vanligt blev det stressigt och jag och syrran fick stjuss dit strax efter sju när vi käkat. Kom till Revin och förade lite och käkade massa gott, t.ex. glassbomb och kladdkaka :D mumma! Den satt där den skulle! ;D Ja, det var riktigt trevligt och kul, skrattade så jag fick ont i magen! Vi var ju några där, vissa drog tyvärr när vi skulle vidare vid tio men vi hade kul ändå..mötte upp resten inne i stan och inne på vibe så det var lugnt. :) Visst hade vi kul men kvällen blev rätt lugnt så jag, syrran, Diana och Roxanna tog sista tåget hem igen..eller ja, roxie stannade vid centralen för att möta Niklas och åka hem till honom. Så det blev en tidig utgång och en tidig hemgång men det var kul så länge det varade. :) Var hemma vid halv två. Micke och Linus hade ju spenderat kvällen här med massa öl, chips och Guitar Hero så de var på rätt bra humör när vi kom. :)

Gårdagen blev rätt slapp, var här ett tag och sen drog vi hem till Linus, käkade tacos och kollade på The break-up, som är så rolig! Enligt mig i alla fall. :) Somnade rätt sent iof..kunde inte somna, var bara allmänt pigg. Usch vad jag hatar att ligga i sängen och bara säga till kroppen att somna men det går inte! Inte kul..men kom ju iaf upp imorse. Bara det som räknas. Typ.

Jag, Minna, Sofie och Ellen har ju ett tag snackat om den där kryssningen och det skulle ju egentligen blivit i helgen men vi skippade det och tar det när pengarna kommit istället, så den..2:a bär det av. :)

"You got a fast car, I want a ticket to anywhere..." mobilen säger till att det är dags för p-piller...spring, spring.

Sådär. Snackade idag om trötthet med Soffipropp och Emelie..rätt deprimerande må jag säga, hah. alltså först är man ju morgontrött (eller förmiddagstrött för den som vill) när man kommer till skolan och typ under första (och kanske andra?) lektionen, sen är man eftermiddagstrött..och sen är man kvällstrött, kanske om man har tur blir man lite piggare av att få komma hem men det dröjer inte länge innan man blir trött, bara trött och ska sova..ja, man blir dags-för-att-sova-trött? Hur som helst, så vårat liv går inte ut på mer än att vara trött hela dagen? Det är ju skoj att veta. Helger och lov är undantag. Ibland.

Nåja..nu ska jag vara positiv, ska snart åka till killen. Om en timma typ.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0