Happy new year motherf***ers!

Jepp..nu är det ett nytt år helt plötsligt och vi är tllbaka på noll...dag 2 vecka 1...tungt! haha Men nu går det i alla fall åt rätt håll! Till våren och sommaren! Åh vad jag längtar! Skynda skynda! :D Sommaren 2008 kommer bli den bästa ever! Jag vet att man säger det om varenda sommar som kommer men detta år menar jag det verkligen! Slutet på förra sommaren var magisk men hela denna sommar kommer jag i princip få tillbringa med den där personen som gjorde förra sommarn magisk, min Linus! :D Åh, vad många planer vi har! Vi ska utomlands och vi ska gå på minst en festival och vi ska skärgårdsluffa (ett måste, det har vi pratat om några sommar nu!) :D Åh det kommer bli så bäst! Haha iaf om det blir som vi vill..något av det kan vi väl ändå ha råd att göra ;D

På tal om ingenting..så hade jag en skitkul nyårsafton :) Lite tvär i början av kvällen för vissa smågrejer och för jag var så himla stressad men det försvann sen..började med att äta gott hos Lindberg med han, hans "sambo" som jag inte minns namnet på, pinsamt, Linus och Oliver..och jag måste säga att Lindberg..eller Adde..lättare att säga lyckades väldigt bra med maten! Potatisgratäng med oxfile och rödvinssås :) Mums! Tog den första drinken för kvällen också samtidigt med maten...och jag måste säga att vi lyckades rätt bra med våra san francisco, pina colada och piggelin (?) hehe hyffsat iaf ;D Hur som helst var kvällen hur bra som helst med rätt mycket folk..många som jag kände konstigt nog :) och mycket dricka, haha och tolvslaget missade vi inte heller med skumpan ;D hade iof velat sett mer av fyverkerierna än vad jag gjorde men det blev en massa kramar och pussar istället med alla ;D efter det festade vi lite till och tog nattbussen vid halv tre..? och var hemma hos Linus tio i tre typ..jaa..och bra mådde vi dagen efter tack vare våra incidenter lite tidigare :) var bara så jä*la trött hela dan men det hör väl till..rätt mysigt och skönt ändå att absolut inte göra någonting alls..låg framför tv:n hela dan och kollade film..käkade gott till middag där och sen lite senare blev det Pirates of the Caribbean - At World's End.... :D behövs ingen kommentar till det va ;D

Åkte från killen idag vid halv ett tiden..? Och har bara suttit här hela dan..typ..planer som går fram och tillbaka med det här att filma, men blev inget idag..ska börja skriva på mitt tal nu..sen duscha och dra till L igen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0