God morgon!

Igår hämtade jag ut biljetterna till Bounce :D vill att det ska bli den 23:e nu! Hämtade ut dem i väsby så kunde jag åka hit med killen direkt när han slutade, blev en sån där mysig hemmakväll med snacks framför tv:n..såg The Aviator..eller såg kan jag väl inte säga att jag gjorde..eller jo, början och lite av mittenpartiet (?) iaf.. :P jag somnade ju mitt i filmen..men fan vad trött jag var..ville ju se den men får göra det en annan dag, och den ska inte börja när klockan är så mycket som 22:00.. nej det funkar inte för mig.

Ska snart hem till pappa och kicki och fika lite.. :) de har kommit hem från NY och har en del grejer med hem till mig och syster.. :D alltid kul och få presents ju. :) ska väl vara där ett tag och senare stjussar säkert pappa hem oss som vanligt..då gör vi i ordning oss för kvällen, ska ju vara hos Revin vid 19:00.. :) får se om jag hinner åka tidigare, hade ju tänkt hjälpa till lite. Blir utgång ikväll till the vibe..men jag åker nog med sista tåget. Har ju inga pengar att roa mig med. :P Ska träffa älsklingen då. :)

Imorn ska vi filma igen inför projektet, hoppas vi får med det sista då så att vi bara kan redigera och klippa filmen de kommande veckorna som är kvar..bara fyra nu...känns rätt stressigt om jag ska vara ärlig.

Nu ska jag göra nått annan innan bussen går. Puss!

Kommentarer
Postat av: sandra

Det kommer inte kunna bli något annat än skitbra! ;D

2008-01-14 @ 15:13:57
URL: http://shenanigans.blogg.se
Postat av: sandra

Har du varit här (http://www.partystore.se) nån gång? :D

2008-01-14 @ 15:19:59
URL: http://shenanigans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0