Där satt den!

Jaaa, jag gjorde det! Talet inför svenska nationella är avklarat! I made it! Yes! Var så jävla nervös innan men nu är det äntligen gjort! :D Kändes också som att det gick rätt bra, glömde några meningar men det händer väl även den bäste. Vilken lättnad! :) Nu behöver jag bara sitta och lyssna på alla andra tal de kommande lektionerna denna vecka och nästa.. :P skönt..och förbereda mig inför den skriftliga delen av nationella proven den 25:e...usch.

Lunch nu..ska snart ha en stund graf..kan inte vara kvar på hela eftersom att jag ska på ett studiebesök med några tjejer i märsta..vi ska typ till ett räddningsverk..och intervjua informatörerna i deras informationsavdelning..visst låter det kul? Jättekul.

Nåja efter det ska jag hem direkt och bara slappa :) har ingenting att göra till imorn..ooh vad jag älskar sånna dagar!


Kommentarer
Postat av: sandra

Tänk när alla dagar blir såna dagar! ;D
Såg att du skrivit på msn, men va hemma på lunch då :)

2008-01-08 @ 16:54:10
URL: http://shenanigans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0