The hair issue

Är lite glad nu, fick nyss reda på att jag fick mitt VG i Svenska B...kul :) Sista lektionen hölls nyss..sorgligt. Fan vad tiden gått fort, imorn är det fredag sen har jag ett välförtjänt sportlov! Och sen är det praktik..måste verkligen börja ringa nu..ska nog ta tag i det under den här håltimman..

"Vi ses på studenten.." Gah! Jaaa! :D F*n vad jag längtar! Ge mig sommar, grönt gräs, strålande sol, varma nätter, klänningar och flipp flopps!

Har nu som typ alla andra funderat lite på det här hur jag vill ha mitt hår..ibland vill jag ha det som det är, ibland vill jag ha det längre och funderar på att köpa extensions, ibland vill jag ha det..lite kortare..men hur som helst vet jag inte om jag skulle våga klippa av det..men man kan ju alltid lossas att jag har gjort det..vad tycker ni om det?

image477image478image479

Nej, nog om mig..nu borde jag göra något viktigare..

Kommentarer
Postat av: Anna

allt klär en skönhet vet du väl...
jag har tagit ledigt från jobbet så jag kan vara med på examensdagen..bra va?
5 juni va det va?
kram

2008-02-21 @ 18:11:28
Postat av: Sabina

Åh vad bra! :D Då kan min student inte bli bättre! :)
Jepp 5:e juni.. ;)

Kramis!

2008-02-22 @ 08:17:26
URL: http://sabinajakobsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0