Satisfied

Blev lite ordnat igår iaf..åkte till sollentuna c efter skolan och hälsade på killen och lämnade in ett cv på ica..åkte hem och åkte tillbaka till sollentuna igen vid sju, jag och Linus åkte därifrån till kista och kollade lite, han hittade en snygg skjorta till lördag och jag en svart klänning som jag hoppades på att hitta. :) Observera! För 29 kr! :D Hur tur kan man ha?! :D Gina tricot har nämnligen rea rea rea! Thank you! Hade inte egentligen råd med något nytt men seriös, 29 kr!? Vilket kap! Mycket nöjd! :D
Linus och jag fick gå från sollentuna c till lägenheten i häggvik för att på vägen hämta en nyckel dit, hah smart av syrran att inte ge mig den innan hon drog till micke. Not. Men vi kom fram iaf och lagade middag vid halv tio typ :P Kollade på några vänneravsnitt (moster har ju alla säsonger! i love you!) och käkade lite chips och dip. :P Somnade som stockar.
Fick även H&M paketet igår men hann inte hämta ut det på posten så det ska jag göra i eftermiddag. :) Innan solningen. Hoppas på att halsbandet har kommit som jag beställde..kanske kan ha det på lördag med då.

Ikväll ska jag till killen också tror jag.. :)
Måste läsa 230 sidor i min roman till imorn..lycka till. Fast har ju ändå rätt mycket tid att läsa på bussen fram och tillbaka till Järfälla där jag ska sola.
Har även en MVG-analys av reklamfilmer till fredag..hmm..vill ju slinga håret innan lördag också..känns som att jag kom av mig lite..hur som helst..mycket att göra i veckan, för lite tid.

Snart börjar min lektion..

image459
Mine, mine, mine, mine!

Kommentarer
Postat av: sanna

snygga

2008-02-06 @ 12:46:20
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0