I'll be there for you..

Puh..precis städat klart i lägenheten..moster kommer ju hem inatt, brun och dann :P Sitter och kollar på allas våra vänner och äter geléhjärtan. :) Mamma ska snart komma förbi och hämta mig efter att hon handlat, har så mycket att bära på..exakt två väskor och tre påsar, så jag bad om en hämtning.
Fick göra provet på onsdag som tur var. Nu känns det mycket bättre, måste fortfarande skriva en mvg-analys och en projektrapport när jag kommer hem..eller iaf börja på dem..men iaf..ikväll kommer killen till mig efter att han käkat med jobbet. :)

Imorn blir det en inflyttnings -och födelsedagsfest hemma hos Minna :) Det ser jag fram emot, blir alltid så lyckade partyn där. ;D Drar dit vid sju med Diana, innan det ska jag åka till Max i Solna för att möta upp henne på jobbet och sen direkt till solna c för att köpa nått kul åt Minna. :) Vinet är fixat också och inte i sista stunden för en gång skull, det är så skönt att älsklingen blivit 20, haha ;D

Nu ska jag titta vidare på vänner..

image472
www.moviezine.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0