Min helg

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...eller så blir det precis som man tänkt sig.
Haha, undrar vad jag ville säga med det.
Hur som helst blev fredagen lyckad! Som sagt förande vi på Nivå 22 och spenderade resten av kvällen på Huset i gamla stan! 11-14 stycken var vi som firade Diana. :) Vi sjöng, drack drinkar, shottande för några av oss också och dansade fötterna av oss! :) Jag, syrran och Tessi hoppade av nattbussen vid henne runt 3.



Igår mådde jag inge bra av någon anledning...alls. Det var mindre kul eftersom att jag och syrran var tvugna att vara hemma vid 2 då vi fick besök. För mellan 14-17 hade vi glögg-träff här hemma med släktingarna. Önskade väl att jag hade kunnat varit mer...lite mer och kanske fått i mig nått av allt det goda som stod på bordet. Men, nej. Låg mest och tyckte synd om mig själv som en annan döing..haha..eller så hängde jag över toaletten.. 
Lyckligtvis blev jag mer som en människa igen senare på kvällen då jag och sis var bjudna på middag hos pappa och Kicki. :) Alltid lika mysigt. Taco-middan satt där den skulle, efterrätten med. Julklappar fick vi också! :) Money, money, money..hemskjutsade blev vi runt 23. Somnade som en gris.

Och vad har jag hittat på idag?
Jo, jag har äntligen inhandlat mina sista julklappar med Revin i Stinsen! Vilken lättnad! Hela familjen var också där och shoppade. :P Biljetterna till julfesten i Södertälje på juldan är också kirrade! Ses mycket fram emot! :D

Ikväll ska jag vara hemma hos pojkvännen och äta gröt. :)
Kram så länge

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jadå, väldigt seg men det har varit skönt. har varit med killen och myst bara så det är ju skönt :) själv? Åh, tack!!

2008-12-21 @ 18:57:52
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

gud jag vet fortfarande inte vad jag ska ge till min farbror !? hjäälp. har du ngt förslag ? :D

2008-12-21 @ 21:26:32
URL: http://maas.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

hih, tack för tipset ska kolla om det finns ngn butik i närheten!:)

ååh, vad bra man får väl ta och hoppas på att man vinner en nu också då ;D

2008-12-21 @ 22:29:35
URL: http://maas.blogg.se/
Postat av: Hannah

Oj oj, värsta julmysdagen ju :) Och gröt med killen!



Jag har också julhandlat idag, men det är så jobbigt. Jag var så varm och ingen flyttade på sig och blaaaa... ursch vad jobbigt att vara ute i sista sekund. Skall ut i folkmassan imorgno med!

2008-12-21 @ 22:42:04
URL: http://hannahborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0