Lucia Rock

Jag som tyckte att jag gick upp tidigt i morse (07:45)..tydligen var det för sent för att se något lucia-tåg på tv...och inte kan man leka lucia i vit klänning längre för mamma. Tråkigt. Men kanske får vi se något ikväll? Rätt skeptisk.



Himlans trött är jag däremot tack vare en tidig och jobb-lördag, men nu borde jag börja fixa mig, för om ca 45 min bär det iväg i en taxi till Bobos i Sollentuna med Linus och Görel.
Som sagt blir det julbords-buffé från 18 och framåt. Mumma. :) Måste erkänna att det känns liite konstigt att äta julbord innan julafton. Men det ska bli himla gott och trevlig!
Klockan 21 börjar eftersläppet och då drar Lucia rocken igång med fler nära och kära. :) Morbrors band Moosebrothers spelar såklart och ett annat band från Sollentuna vid namn Rockbrigaden. Till klockan 2 håller festen igång. Brukar till och med bli senare än planerat. Men det ska bli kul. :)

Nej! Dags att få arslet ur vagnen!
Trevlig lucia! :)

Kommentarer
Postat av: FEBB

Men gud, hej sabina! :) Ja det var verkligen länge sen. Ja det är toppengaloppen, hur mår du? Ja.. haha, bara tur antar jag! Men det är kul. Dock orkar ju nt så många dra ner och se, så ja har ftt ca 10 st nya iallafall därfirån,hehe.. kram!

2008-12-14 @ 16:23:19
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Hannah

I mitt senaste inlägg skriver jag om allt som får din hud att stråla. Det behöver verkligen inte kosta något! Hur jag har fått ihop all information är från en hudterapeut från Hagabadet samt kunskaper från kursen Näringslära och alternativ medicin i skolan. Läs och du kommer behandla din hud mkt bättre :) Åh när jag ser din banner med en bild på dig i studentmössa ryser jag! Jag tar studenten nu till vår.. herregud :P

2008-12-14 @ 17:19:02
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

jag missade också alla luciatåg =(

2008-12-14 @ 18:09:05
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0