Julkänslor

Morsning!
Idag har jag jobbat mellan 9-15, det gick lika bra som vanligt. ( Mina kunder är gulligast, idag fick jag ett örhänge och förra veckan fick jag en hjärt-reflex. :)
Och här sitter jag nu..nyduschad och full av energi..nja, inte riktigt va..men det lät bra. ;D Snarare nyduschad och fortfarande löjligt ont i nacken pga min nackspärr som aldrig vill ge med sig..suck.

Jag borde dock ha energi för nu på eftermiddan måste jag hinna med en del..detta:

- Gå på en promenad med Akira (vovven)
- Åka till extrajobbet för att hämta min lön och prata om kommande jobbtider (när jag ändå är i närheten av Linus ska jag hämta lite sleep-over prylar till honom)
- Åka till Sollentuna för att sola och efter det leta de första julklapparna. (Lika skojigt varje år!) :)
- Åka hem med Linus från Sollentuna ca 19:30

Vet ni föresten vad jag och systrarna gjorde alldeles själva igårkväll? Vi julpyntade huset och lyssnade på julmusik! Det var himla mysigt. :) Kan dock ha blivit en smula over-kill men är päronen inte hemma får de bli som de blir. Fram med allt bara, haha. Nu har de riktiga julkänslorna kommit fram. :) Bara snön kunde komma tillbaka också.. 

Over n out.


Kommentarer
Postat av: Francesca Lopez

Hej! :)

Jag vet, tog en paus med bloggandet. Men nu är jag tillbaks ;)

Jag har också fixat, det finns inget bättre och känna julkänslan, mysigt med varma fäger o massa ljus :)

Ha det så bra gumman

puss och kram /Francesca

2008-12-03 @ 22:15:31
URL: http://www.francescalopez.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0