En ledig dag

Lucia Rock-biljetterna är kirrade, nu ser vi fram emot helgen. :)
Jag och Linus gjorde ett försök att titta på P.s. I Love You igår men eftersom att vår tv fått fnatt och stänger av sig själv när den vill var det inte lika roligt efter en timma.. Ska göra ett nytt försök och se färdigt den ikväll hemma hos honom istället. För den ska ju vara bra och den verkar ju bra.



Efter den ska vi också se Tropic Thunder som moster bränt åt oss, hon och jag såg ju den på bio för någon månad sen. Hilarious! :D

Men innan jag ska vara med Linus ska jag göra detta:
- Försöka hitta fler julklappar.
- Sola med Tessi.

So long!

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv: Ser inte fram emot att komma ner till det vädret =( Usch! Här går man runt i täckbyxor och väntar och längtar tills man kan ut i backen! Första skidresan är nu i helgen men dit ska jag tyvärr inte med så jag får vänta till januari...

Jag brukar va jättesen med julklappar men va tvungen å skynda mig i år så jag inte råkade göra av med alla mina pengar på annat, får dra in på maten nu istället...hehe

2008-12-10 @ 20:08:49
URL: http://ungebarn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0