Imorn smäller det

Efter en heldag på stan med Minna är jag så trött..haha..och fötterna värker, men väljer man höga skor får man nog skylla sig själv. :P "Vill man va fin får man lida pin!" Det där har vi ju inte alls hört för mycket..nej, nej..

Men trevligt hade vi. :) Speciellt under lunchen..åh, vad underbart det är att prata minnen. :) Haha, tror vi skrattade så högt och så mycket att folk tittade lite...but hey, who cares?! :)
Hur som helst blev det en del tittande i butiker idag igen..eller ja, tittande i alla fall för min del. Nej, köpte faktiskt en grej! Den här!



Har funderat på att testa sånna ett bra tag och imorn ska det göras och se ifall det fungerar! Köpte ju ett par nya skor när älskling och jag kryssade. Tänkte ha dem imorn kväll och det brände under fotsulan när jag hade dem förut så jag tror att det här kan behövas..kan berätta om det fungerar på lördag! :)

Det här är skorna btw som jag ska ha imornkväll..för snygga för att inte kunna användas..right? :)



Tror inte att det spelar någon roll att jag påminner alla att åka in till stan imorn för Go 08! För alla vet väl redan om det. Men jag gör det ändå! Missa det inte! Det ska vara sång,dans och aktiviteter runt om i hela stan!
Hur som helst.. jag ska vara i stan hela dan! :) Men festen på kvällen på Stureplan kommer nog vara häftigast! :D Det ska stänga av all trafik där runt omkring mellan 22-06 och montera upp ljud och ljus för en ute-klubb för ca 25 000 pers! Det kommer bli awsome! :D Alla kommer att vara där.. :) Gå in på www.go08.se för att läsa mer! :) Det får du inte missa!

It's all about 08!

Nej..nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n...är så trött. Måste ju vila upp mig för imorn. Senare ikväll kommer min babyboy hit. :)
Ha en fortsatt bra torsdag! :)

Kommentarer
Postat av: Josse

Snygg header! :D

2008-08-07 @ 19:04:01
URL: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0