Filmtider

Igårkväll efter en riktig tacomiddag (mums!) tittade jag och älsklingen på Deuce bigalow: European gigolo. Haha, den är ju så himla bra! Åh, vad man kan skratta åt den. Den borde ni se om ni inte såg den igår eller tidigare! Helt sjuk. :)



Ikväll blir det också film för min Elin kommer hit för en myskväll. :) Ja, vad ska man annars göra regniga dagar som dessa? Ska i alla fall bli riktigt kul för vi träffas såå sällan. Alltså pinsamt sällan. Så det ses fram emot. :) Vet dock inte vilken film vi ska se än men men..när vi slått våra kloka huvuden ihop kommer vi nog på något.


Lite tidigare idag..Akira verkar ha beslutsångest för vart han ska ligga..

10 min senare..

och nu ligger han på den första platsen igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh, jag funderade faktist på att gå media men det blev....op (A)



haha,

2008-08-11 @ 17:00:26
URL: http://juuuliaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0