Kvällens bästa..

..två helt olika saker men båda gav mig skratt och lycka.. ;D


Kim och jag har haft en diskussion på msn om att killar ska få gå på strippklubb även om det har flickvänner, detta tycker inte jag är okej (eftersom att det måste få en privat lapdance) och konversationen fortsätter i all världens tid även fast jag tillägger att det inte går att diskutera detta med honom. Till slut skriver han:

"guud vilken tur att inte vi är tillsammans."

hahaha!


Det andra gäller också en konversation på msn..men denna handlar mest om kläder och pengar och annat som vi tjejer finner intressant..jag och Bella blir alldeles lyriska...och till slut kommer vi på att det är den 25:e på måndag och såklart ska vi ses då! Shopping! :D Jaaaaa!


Nu måste jag hoppa in i duschen för snart ska jag åka till min älskling. :)

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja Topshop är bäst :D

2008-08-20 @ 21:02:29
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja eller hur, bilderna är underbara :)

2008-08-21 @ 07:46:24
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0