Godnatt

Dagen har till största del tillbringats inne i stan..åkte därifrån 18:35. Alltså över fem timmars shoppingrunda. Konstigt nog hittade jag inte så himla mycket. Men så är det väl alltid..när man inte har pengar hittar man hur mycket som helt men när man äntligen har pengar...ja...då hittar man inte något speciellt..

Jag hittade faktiskt ett par skor idag på din sko som jag bara måste ha, dock är det höstskor och är nyheter i butiken så jag hoppas på att det finns kvar till nästa löning..då 5000 kr konstigt nog kan ta slut  fortare än jag trodde, te.x kom jag på att 1200 måste gå till ett nytt busskort snarast. Hm. Oplanerade utgifter = Inge kul.



Det här är inte dem, men de är väldigt lika. Måste ha! Sulan är bäst i höst! Bäst!


Det jag fyndade idag får ni se på bild på imorn istället..

Bella, tack för en helmysig dag. :)


Ikväll har jag kollat på Minority Report från 2002 med bla. Tom Cruise och bästa Peter Stormare (haha). Den var speciell men helt okej. :)
Att kunna använda personer som har förmågan att kunna se in i framtiden som verktyg för att kunna stoppa brott innan det sker skulle vara något i och för sig. Hm. Drömma går ju..




..nu ska jag gosa ner mig bredvid min älskling i sängen och sova..för man blir trött av att gå runt i affärer en hel dag!

Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

gah vilka underbara skor :D vill också ha sådana ;D

2008-08-26 @ 09:05:36
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: eller hur, jag älskar mitt schema :D

2008-08-26 @ 12:58:41
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Marie

haha tack så mycket :D

2008-08-26 @ 13:38:16
URL: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0