Gårdagen: 080808

Dålig uppdatering men..here goes!

Vi åkte in senare än vi hade planerat igår, var inte i stan förrän vid halv sju. Vi kollade vad som hände i Kungsträdgården men eftersom att det inte var något speciellt där just då så drog vi vidare...mot Nivå 22, och där blev vi sittandes i ca två timmar. Jag, Syrran, Linus, Micke och Jeppe. Två andra killpolare till Micke och Jeppe gjorde oss också sällskap en stund på slutet.
Vid 22 tiden drog vi in till gamla stan för att titta på fyverkerier..och det var så fint! Otroligt. :) Där mötte vi även upp Revin. :) Och när det var klart drog vi till "the party" på stureplan...ja, det var det vi trodde i alla fall. Istället blev vi knuffandes med 100.000 personer(!) Men en kul och ganska läskig grej var att vi stötte på Fredrik (vad är oddsen att man ser någon man känner igen?!) och det var ett kärt återseende. :) Har inte sett honom på jättelänge så det var kul. :)

Hur som helst..vi knuffades bara med en massa människor, det gick inte att dansa! Revin, Mickan och jag gjorde ett tappert försök att komma in där man kunde dansa och dricka, alltså i Gallerian..och det var ju onödigt, 20 år var det ja. Kul. "Vi måste gå tillbaka." "Backa!" "Det går inte att backa!" "Aaaaj!!" "Gå fram!" "AAaahj!" "Det går inte att gå fram!" Men vi kom ut till slut med hjälp av poliser. En stund innan det tappade vi även bort grabbarna..och vi hittade inte varandra igen. Det gick varken att ringa eller sms:a. Helt sjukt!
Tyvärr blev det inte bättre än så och jag, Revin och syster drog hem strax efter 2. Grabbarna tog en taxi och var hemma ca 30 min efter oss.

Här kommer lite bilder:

   
  
  
  
  
 

Mina H&M kläder kom igår..så här får ni bilder på det när jag ändå är igång..



Detta blev kvällens outfit, vitt linne, biega chinos, skärp lånat av syster. Med converse.
Lite senare inne i stan bytte jag om till pumps och bytte till ett partylinne istället.

Fick även ett par jättesköna, svarta harembyxor på posten. :)
(Ursäkta röran!)



Idag har vi bara tagit det lugnt och jag har städat lite..
Nu ska jag duscha och sen bege mig till älsklingen.
Ha en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Oh tack så mycket! , Nej såg det ej :/ Oh , de var sjukt snygga! Me like! Ställ frågor till mig fram till imorgon ! <3

2008-08-11 @ 13:26:56
URL: http://littlemisslouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0