Fika inne i stan

Ser att min statistik fördubblades igår över antal besökare. Sånt är alltid kul! :) Hoppas ni stannar. :)

Nej, nu måste jag skynda mig...ska åka in till stan om ca 20 min och träffa min Roxanna. :) För vi ska fika! :) Usch, jag träffade henne sist dagen efter studenten..var det verkligen så länge sen? Pinsamt. Saknar henne så det ska bli riktigt kul och mysigt. :) Vi borde verkligen träffas oftare..

Försökte leta upp en en gammal bild på henne och mig..borde finnas hundratals..tusentals eftersom att vi kännt varandra sen första dagen i ettan..men hittade ingen på datorn..men det kan ju bero på att jag för en tid sen sparade ner alla dåvarande bilder jag hade på datorn..får försöka leta fram ett senare.. :)

Nu måste jag sticka!
Ha en bra tisdag! :)

Kommentarer
Postat av: Roxanna

jaa snart sees vi honeey :D lovee youuu massor! :D

2008-08-05 @ 13:25:23
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0