En ny dag

Hittills har det i alla fall inte regnat och stormat som det gjorde igår..så kanske..kanske har jag turen med mig idag.

För idag är en till fika med min vän Bella. :) Vi har inte träffats sen vår "reunion" med klassen som var för ca en månad sen så vi tyckte att det var på tiden nu. :) Usch, vad man tog alla vännerna för givet när man gick i skolan..då fick vi ju ses nästan varje dag. Bortskämd var man. Oja. Saknar ju er nu..

Igår tittade jag och min Linus på Kalle och chokladfabriken. Han hade inte sett den tidigare och eftersom att han köpte den igår var det lika bra att se den på en gång! Åh, den är ju så bra! :D Den filmen är ett bra exempel på när Mr. Depp visar vilken mångsidig skådespelare han är! Underbart! "You'r weard" Haha, underbaart! Och att filmen är regisserad av den store Tim Burton är väl inget nytt. Det dom två gör tillsammans i varje film kan inga andra göra. De är verkligen en perfect match! Burton + Depp = succé. Oja. Och för er som inte vet det är Mr. Johnny Depp min absoluta favorit skådespelare och idol. Punkt.




Ha en fin dag! :)
Uppdaterar senare.


Kommentarer
Postat av: Kim

Sv: mm, jag är lite avis jag med :)

jag ska snart åka hem till mamma och pappa och hälsa på tänkte jag. pojkvännen ska ut på en golfrunda så jag kan passa på att bli lite ompysslad av päronen :)

2008-08-06 @ 13:28:10
URL: http://giirlylicious.se
Postat av: LITTLE MISS LOUISE

Vad det nu kallas - i like! Åh tack så mycket, det värmer! :) Idag så har jag rott( stavas det så?) med min kusin! Ramlade i 2-3 gånger när jag stod och skrattade åt honom för en sak, som tur hade jag flytv'st för vattnet var så jääääävla kallt! :O Men med jeansen var det betydligt jobbigt, haha. Själv? Vad händer, har hänt idag? Puss och kram Sötnos!

2008-08-06 @ 17:28:15
URL: http://http:/www.littlemisslouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0