Dr. T and the women

Det där måste väl vara den mest beskrivande och sanningsenliga titeln på en film jag hört/sett.

Tittade på den igår innan jag somnade och vilken tur att inte Linus var med! Herregud säger jag bara! Den handlade verkligen bara Dr. T och (de jobbiga, skrikande, gapande, tjatiga, hormongalna) kvinnorna. Till och med jag tyckte att det bara blev jobbigt flera gånger.. Haha.. Usch, vilket liv han hade..

Men den var ju bra och kul på sitt sätt.. :P Fast det är som sagt absolut ingen killfilm. Varnar er.

Många kända ansikten var med dock, det var kul, ett + för det. :)

Richard Gere (Dr. T)
Helen Hunt
Farrah Fawcett
Laura Dem
Shelly Long
Tara Reid
Kate Hudson
Liv Tyler






Nu är det lunch. :)
Idag äter jag en maträtt med räkor/kräftor i för fjärde dagen i rad.. haha, men det är ju gott.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja det är verkligen blandade känslor :P hah

bilderna på shoppingen kommer när jag kommit hem från skolan :D ha en fin dag, pusskram :)

2008-08-19 @ 12:30:36
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0