Sommarsol

Åt på Wookhouse idag där jag, Ellen och Sofie åt förut. Tyvärr kunde jag inte luncha med dem idag men det får bli en annan dag. :) Hur som helst åt jag en himla god lunch, nämnligen en hälsotallrik. Och var åt jag den? Jo, på deras uteservering. Där verkade inte en enda vind komma in så till slut blev det så varmt i solen att jag knappt kunde ha min kortärmade tunika på mig. Nästan tur att lunchen tog slut då. Men jag ville inte tillbaka. Det måste ha varit över 20 grader där. Vet inte hur varmt det är i solen men det ligger väl någonstans där.. Så underbaaaart! :) Sommarkänslor!

image602

När jag hittade den här bilden var det första jag ville göra att öppna käften och skrika rakt ut. Så vackert är det. Så underbart ser det ut. Tänk att kunna ligga i den där hängmattan.. Att kunna bada i varmt, glasklart vatten.. Vill vara där! Vill ha sommar! Vill åka utomlands! Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0