Gårdagen med sol och bilder

Så vad gjorde jag igår när jag stannade hemma?
Jo, jag vaknade bredvid min älskling som var ledig. Vi lyssnade på sommarmusik som Gyllene Tider och Ted Gärdestad. :) Pratade sommar och studenten. (Ahh!! Längtar!!) Gick ner och handlade en utsökt frukost till oss. Och efter frukosten duschade vi och tog en låång promenad i det underbara vårvädret(!) :) Med en varsin glass. Som vi även behövde dela med oss av till änderna.
Men man kan ju inte bli annat än lycklig! Det var så varmt att jag var tvungen att gå i t-shirt ibland! Underbaart! :)

En sak som gjorde gårdagen ännu mer speciell och bra var att jag och älsklingen hade 8 månaders-dag igår. :) Mys! <3

image580image582
image583image584
image594
image586image587
image588
image589image591
image592image593
image596image595
image601image599

Efter vår två timmars härliga promenad köpte vi middag. Det blev taco-gratäng. Mums! Love it! Men innan vi lagade middag var vi faktiskt mycket duktiga och storstädade balkongen. Vilket jobb och slit! Men det blev rent. :) Och som vi trodde var det värt det, att kunna sitta där ute i solen. :) Snart så kan vi även äta frukost och/eller middag där ute. :)

Igår hände äntligen något mycket bra och roligt! Resan till Gotland är nämnligen bokad! :) Tack sis för all ansträngning! Du ska ha en stor eloge för detta! Utan dig hade vi aldrig kommit iväg! Och det ska bli så himla kul! :) Vecka 29 drar vi! :D Jag, Mickan, Emilia och Revin!

Nu e det lunch.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0