Tidsfördriv..

Jaa, nu sitter jag här framför datorn igen i plugget eftersom att jag har hål fram till lunch..men hittade faktiskt något att göra för en gångs skull..jag öppnade photoshop för att återfå mina kunskaper lite granna..ett foto på mig och Linus blev offerbilden.. :) Den togs för två helger sen när det var utgång för oss, syrran och hennes pojke micke. :) Lite halvbra kvalitet kanske men kan ju lägga till att den är tagen av syrrans mobil och vi sitter ju faktiskt på ett skakande tåg.. Mickan hade också börjar dricka vid detta tillfälle..vet inte om det också hjälpte till.. :P

image110

Efter plugget ska jag vara med Linus och baka efterätt hihi..typ kladdkaka..Ikväll ska jag nämnligen gå på knytkalas som jag kallar det hos Minna..alla tjejerna som kommer tar med något att äta och så tar man vad man vill ha där..kommer säkert bli jättetrevligt och kul.. :) Jag som lovade mig själv att inte dricka i helgen igen..haha, får se om jag håller det...grupptryck..nerå ;P Och sen är det ju det här med tågtider och sovplats...ska jag ska hem och sova måste jag dra med sista tåget från märsta och det suger ju..känns så tidigt så jag ska fråga Minna om jag kan slagga där tsm med henne och Simone.. :P Men det är nog lugna puckar.. :P


Det var det. Heddå! / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0