My Tuesday

Hey!
Vad har hänt idag?

Jo, började 10:25, fick stressa som vanligt och kom lite för sent till svenska lektionen...:P dock i rättan tid till min gruppsredovisning..kändes ändå rätt skönt att det precis var våran tur när jag knappt hunnit sätta mig, när man sitter och lyssnar på alla andra som redovisar bygger man ju bara upp förväntningarna på sig själv och det är ju det som skapar nervositeten...det hann jag inte göra idag och då kändes det jättebra! Kunde ha stått där uppe och babblat hur länge som helst kändes det som..coolt :P

Slutade två och direkt efter det går jag ju som alltid varje tisdag och hämtar småknottarna (kusinerna) :P Efter barnpassningen fick jag stjuss hem och här sitter jag nu.. :) Ska strax börja läsa en novell som jag har novellanalys prov på, på torsdag.. Jippi, vad kul det lät! Nåja, så tråkigt är det inte. :P

Lite senare ska killen komma också..mys :) Väntar på att han ska ringa och tala om att han är på väg hem från far sin i sigtuna och berätta när han kommer till mig.. :) Miss him!

Mer än så var det inte..Ciao! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0