Lill-lördag

Idag är det lill-lördag men inget jag utnyttjat direkt..mer än att ta det lugnt :P igår var jag i plugget..slutade två och efter det hämtade jag kusinerna på dagis och skola som vanligt...mindre kul att springa i regnet igår iof..haha såklart att det ska börja spöregna när jag ska gå i tjugo minuter fram och tillbaka till Häggvik station (där moster bor)..det var iof uppehåll en stund på vägen tillbaka men vädret i största allmänhet nu är ju skit :( bara kallt och kladdigt...usch! Men vad gör man inte för lite fickpengar och tid med små kusinerna, höhö ;D Men men efter det drog jag direkt till Linus och lagade middag.. :) och vid tio tiden tog vi en kvällspromenad till mig.. alltid lika mysigt :) men mindre bekvämt igår iof..hade pumpsen på mig.. :P

Idag har jag också varit i plugget, sovmorron till halv ett, alltid lika skönt ;D och slutade halv tre, haha..skulle egentligen slutat fyra men eftersom att sista lektionen var projektarbete och vi i gruppen bara skulle presentera våran projektplan för våran handledare idag så blev det mycket tid över...och då var det ju bara att dra hem! :) Överaskade Linus med att direkt dra till honom.. :) och är fortf. kvar.. har iof varit hemma en snabbis för att hämta andra kläder till imorn men efter det drog jag hit direkt igen och lagade mat med honom.. :P vi kom på att egentligen borde vi skriva ner våra recept på alla våra matträtter vi gör..tänk vad bra tips för andra..vi gör ju ändå olika hela tiden..och väldigt goda om jag får säga det själv ;D så kanske ska man börja göra det...haha ;) idag åt vi iaf tunnbrödrulle med lövbiff potatismos och sallad i...mumsi! :)

Och vad händer imorn? Jo, imorn börjar dansen, äntligen! :D Hihi, det ska bli kul och dessutom ska Anna börja dansa med mig och syrran igen..det var ju några år sen vi dansade alla ihop..ska bli kul. :) Som på den gamla goda tiden ;P Nej, det har varit ett alldeles för långt uppehåll den här gången tycker jag med dansen..typ 14 veckors sommarlov, man börjar ju sakna det lite då.. :P Men imorn gäller det, då sätter det igång igen, weeii :)

Just nu sitter jag här och skriver samtidigt som jag lyssnar på när han klinkar lite på gitarren...så mysigt :) tänkte kolla på vänner-avsnitt innan vi ska sova också så om vi ska hinna med det borde jag sluta skriva nu och bli lite mer social.. :P Och har faktiskt inte sovmorron imorn med...nej då är det gamla hedliga 8:20 som gäller och så passar det sig inte att vara uppe hela natten.. :P

Vi hörs en annan dag!
Puss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0