I'm sorry..

Okej, nu är det en vecka sen jag blogga sist..detta måste göras någonting åt.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag har varit upptagen med annat och får inte tiden att räcka till riktigt.
Nu har jag lunch och passar på att skriva några rader.. Mer om vad jag gjort hela veckan senare..

Min "arbetsplats".. En vanlig dag i skolan framför datorn :P
Mac's nya datorskärmar och tangentbord inne i ljudsalen är allt annat än fula ;D Vill ha!



Här kommer en bild på Millan, Linus söta hårboll :)
Hon har hittat en ny sovplats...och detta mina vänner är en kattlåda! ;D



I det senaste inlägget skrev jag om en uppgift jag skulle göra samma dag..det blev så att vi åkte till Kista Galleria och vad händer när tre tjejer åker till ett köpcentrum? Ja, inte blir det så mycket jobb gjort iaf..haha, jag investerade i nya skor iaf. :D Och hittade fler grejer som jag köpte dagen efter..Bilder på de här:




Skorna köpte jag i torsdags alltså..på bianco, väldigt bra kap tyckte jag :)
Och ett jordgubbshalsband från guldfynd som jag länge tittat efter och ett linne från MQ :) Kanske inte syns så jättemycket men hade ingen bätttre bild..den är btw från i lördags då det var tjejkväll hemma hos mig och syrran :) Emilia och Diana kom på middag och senare kom Roxanna också..början av kvällen blev väldigt lyckad med bla. ölspelet.. :P Men senare blev det rätt segt så hemgång blev det väl senast 1 för alla.. Vi måste bli bättre på att planera tjejer! :P Bilder från den kvällen lägger jag också upp senare idag om jag hinner..

Då ska jag också berätta om min och Linus ovanligt otursfulla söndag.. ;D

Här kommer flera bilder! :P Satt och pillade lite på www.sp-studio.de igår.. Man gör egna south park gubbar där, gjorde mig själv och Linus..och Sparrow såklart ;D



Söta va? :D

Nej, nu måste jag kila till lektionen..Blogg you later!
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0