Framför kameran med Måns och Bingo =)

Idag har jag varit på filmhuset som mingel-publik tillsammans med klasskompisar till programmet Klick!
Det var deras sista pogram och det sänds i morgon klockan 18.30 på kanal 7! Missa inte! ;)
Annars kan man, om man inte har kanal 7, som jag ska göra kolla in pogrammet på nätet som ligger på aftonbladets hemsida efter helgen :)

Det var himla kul faktiskt :D Tokiga Filip och Fredrik var där som gäster :)

image9

Och den kända Million Stylez var också där och uppträdde, med såklart låten Miss Fatty Fatty ;D
Partystämning alltså!
 Måns Zelmerlöw var också på plats och sjöng sin nya låt som ingen hört ännu, den svängde det om kan jag ju säga :) "Sommarplågan" ska den tyligen bli i år.. 

Hur som helst, det bästa med besöket var efter programmet när vi skulle dra..
Eftersom att alla går in och ut genom samma dörr fick vi chans att prata och fotograferas med Måns :D
Bingo Rimér, våran egna playboy-fotograf är med i pogrammet och därför fick vi chans att fotas med honom också, så jävla skön kille! :D Jaa, lite status är det väl.. ;) 

Alla tjejerna var så jävla uppspelta när vi äntligen kunde dra oss där ifrån, haha!
Så nu finns det väldigt fina bilder på både Bingo och Måns i min mobil :))
Lite stolt är man.. Men de bästa bilderna när vi är med på samma bild togs av Citty och Revin..
När jag får dom kommer dom såklart upp här, på en gång! ;D

Men tills dess får ni titta på de här bilderna :)

image6image8

Nej, nu ska jag sätta mig och slöa framför tv:n.. :P
Hare bra, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0