NT-show och Julpyssel

Sitter på en låång graflektion..slutar om cirkus en timma..sen har jag typ tre och 1/2 timmas hål...kuligt! Nej..jag ska väl spendera den tiden med att skriva på min artikel som ska vara inne på måndag..enda anledningen till att jag har en så lång håltimma är för att det äre NT-show-dag idag..alltså alla NT-shower visas idag under flera olika föreställningar och därav ställs flera lektioner in..mina två sista till exempel och den show jag ska se börjar klockan tre..haha smidigt. Nej inte särskilt..finns ju vissa funderingar på att dra hem istället men det spelar inte så stor roll..har inte så mycket annat att göra hemma ändå..Linus slutar ju klockan sju så jag får vilket som vänta en stund på honom när jag kommit hem. :P Vad gör man inte för att se NT-showen? :P En rolig grej är bara det att när biljetterna släpptes till kvälls-showen som dom kallar det, var det typ tio pers i "kön" i veckan och om jag minns rätt svimmade typ tre personer förra året när biljetterna släpptes eftersom att det var sådant kaos! Egentligen brukar ju kvälls-showen vara klockan nio och sex-showen brukar kallas för föräldra-showen men som många vet har det skett många förändringar tack vare någon ungjävel och media...ibland skäms jag för att vara en av dem..och detta år blir ingen riktig nio-show. Piss.

Idag ska vi nog inte göra något speciellt..lite fredagsmys hemma säkert. :) Imorgon blir det julpyssel :) Ska hem till Linus och julbaka med dem. :) Under söndagen lär nog inte heller så mycket hända faktiskt..kanske lite julhandel? Får se..har ju några klappar kvar..

Nu tänkte jag leta lite praktikplatser..morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0