It's a secret..

Sköönt, bara imorgn kvar nu. Och då är det bara julfika med mentorsgruppen och se på en julshow i en timma som gäller sen är det loov! :D Klockan elva sådär slutar väl jag..najs, najs. :) Och efter det ska jag inhandla de sista klapparna.. :) Sen på kvällen blir det ju ferre av! :) Ska bli kul. Inte ofta typ alla närmsta kompisar är samlade på ett ställe.:) På middan blir vi ca 27 pers, hej och hå. :) Sen ska vi in till stan, blir nog the vibe. Hoppas bara att det blir en mer lyckad kväll där imorn men det tror jag.

Ikväll kommer min älskling hit, mys :) Ska bland annat kolla på Magnus Betnér - Inget är heligt klockan 9! :D Får inte missas! En timma håller han på. :D Nästan så bra att man kanske ska spela in det? ^^

Lite ledsen över att första säsongen redan är över av Prison Break..var inte ens beredd på det. :( Tillbaka i april. Skoj.

Idag åkte jag, Minna och Sofie in till kista under hålet..kollade lite efter julklappar, jag hittade inget men ska ju som sagt åka iväg imorn igen och kolla..och så käkade vi..för mig blev det taco bar, mumma. :) Vilken lust vi hade att åk tillbaka till skolan sen då. Jättekul. Men dagen gick rätt fort ändå. :)

Nu ska jag pilla lite till på datorn med hemlisar och sen kanske slå in lite julklappar :) och efter det lägga mig i soffan för att göra absolut ingenting. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0