Morsning korsning folks!

Sabina Jakobsson heter jag, är 18 år fyllda, för en månad sen exakt idag faktiskt! :)
Och nu sitter jag här på en långtråkig lektion i skolan, magen kurrar, om 10 min är det lunchtime och har inte haft bättre för mig än att sitta på internet och surfa runt, det gav ju alltid nått för nu har jag skapat min egna, första blogg!
Det var väl på tiden .. och så kommer det sluta med att jag inte kan vara här ifrån, att alla av dagens detaljer måste in i varsitt inlägg, jag kommer bli beorende.. Jepp, jag sa det.. Jobbiga tanke.
Aja nu har jag väl pladdrat klart, mors!

// Bina

image1

Kommentarer
Postat av: Evie

Hej Sabina :)

2007-04-18 @ 11:19:51
URL: http://evies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0