Sommarspring

Efter frukosten drog jag ut på en 50 min PW/joggingrunda. Tog mig upp på Akalla-berget även idag. Vädret är så härligt och doften av sommar var närvarande mest hela tiden, underbart!
Benen kändes tunga sista kvarten men tror mest det berodde på att träningsvärken från gårdagens pass blev påmind.
Annars är jag full med energi idag. :)

Jag gillar verligen den här rundan jag kör nu, öppet och nära naturen, genom lite skog och terräng. Bra att köra intervaller på.

Men så flyttar jag på torsdag. Inte för att det är särskilt långt här ifrån. Men jag vill ju inte behöva ta bussen hit varje gång jag vill ut och springa. Men jag hittar väl ett nytt spår..

Om 2 timmar ska jag möta upp Elias för att köra ett hårt gympass på Actic. Bröst och magmuskler ska få jobba som aldrig förr idag.
Hujeda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0