Phuket Nirvana

Klockan är: 10.42

Hallå alla fina människor!

Vi gjorde ett stopp i Patong Beach när vi kom till Phuket i onsdags. Hann inte med så mycket, lite middag å drinkar.

Vi bor för tillfället i Kamala Beach och lever lite som kungligheter på ett hotell som heter Phuket Nirvana!

Servicen här är sjukt bra!
Igår kväll drack vi drinkar på Anna och Jimmies drömhotell och åt middag på stranden, supermys!
Vi blev ditskjutsade av en från personalen här och hämtade, gratis! De till och med öppnar bildörren för en! Kan nog vänja mig vid det här!

Ska träffa A & J ikväll också :)

Nu ska jag ta på mig solskydd och gå ner till poolen, blir nog ett gympass senare (finns på hotellet)!

Gratis WiFi här! Puss så länge!

(Lägger upp foton på hur vi bor på fb för min telefon vill inte riktigt samarbeta med mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0