Update from China

Kina-tid: 10:00

Tjenare tjenare!

Star just nu pa Pekings flygplats och fryser ihjal! Det ar typ 10 grader har inne!! Kanns det som iaf. 2 timmar uthardade. Bara 4 timmar kvar da.... :/ Hatar att mellanlanda! Men det har ar det varsta jag varit med om..
Plus att det tog tva saker ifran mig nar jag skulle scanna handbagaget. En Pirates of the Caribbean tandare (en present fran kara syster Mickan) och en annan ball tandare som jag kopt till en person dar hemma. Skit trakigt!!!!!!! Sa javla korkat!!!!! :(

De sista dagarna i Kambodja roade vi oss med detta: Festa, sola och leka i poolen, ata god mat, lite mera festande, en dagsutflykt till en massa tempel (besokte templet dar Tomb Raider spelades in, cool huh!?)

I onsdags kl 8:00 akte vi fran Kambodja till Bangkok (2 bussar, 8 timmars resfard), besokte haftiga MBK Center och gick pa bio pa kvallen (sag Red Riding Hood, rekommenderas!).

Igar spenderade vi hela dagen pa MBK. 8 vaningar, en hel del butiker! Jag var i himlen. Shoppade loss och jag och sis gjorde varsin gaddning! :) Pretty sweet..

Nu vantas bara en 10 timmars flygresa, sen ar man hemma igen. Blandade kanslor over det. Ska bli kul att traffa alla vanner jag saknat men annars hade jag lika garna kunna stannat i Asien...trivdes som fan med att resan runt. Hoppas det blir av snart igen.

Borjar jobba pa mandag. Har bara en kansla over det. Angest. Men det ar bara att tjana mer pengar och dra en trip igen. Langtar redan. Sick.

Aja, nu ska jag fordriva tiden med att fortsatta springa runt/hoppa jamfota for att halla varmen. Kul att man blivit sjuk precis innan hemgang.

Landar i Svennelandet 16:30 idag, fredag. Om vi slipper forseningar.
See you soon people!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0